Zemljišta i parkirališta u gradu stari su problemi, a traže nova rješenja

03.04.2012.
Zemljišta i parkirališta u gradu stari su problemi, a traže nova rješenja

 

Kako živjeti u gradskom središtu i parkirati blizu stana, sigurno je pitanje svakog stanovnika velikog grada. Kako biti vlasnik zemlje i partner grada kada je gradu za njegov razvoj potrebna ta zemlje, drugo je značajno i učestalo pitanje koje zahtijeva sustavno rješenje.

Stoga je Jurica Meić, zastupnik SDP-a koji je prvi započeo primati građane, o mogućnostima sustavnog rješavanja ovih pitanja razgovarao sa Zagrepčanima koji su jučer požurili u Gradsku skupštinu Grada Zagreba. Prvi prijam građana organiziran je nakon što je Davor Bernardić, njezin predsjednik, najavio da će zastupnici više komunicirati s građanima.

Jurica Meić obrazložio je stanarki Visoke ulice, kojoj je neophodno  povlašteno parkirno mjesto u garaži Tuškanac, koji su modeli rješavanja problema stanara te ulice te će se u njegovo rješavanje uključiti predstavnici podružnice Zagrebparking, u sastavu Zagrebačkog holdinga d.o.o.

Primio je sugrađanku, vlasnicu zemljišta u Stenjevcu koje graniči s grobljem Stenjevec što datira iz ranoga srednjeg vijeka. Naime, groblje se neminovno širi i pritom prelazi na zemlju sugrađanke koja traži odštetu. Stoga će se s upravom podružnice Gradska groblja i gradskom upravom potražiti model naknade štete i  požuriti izrada Detaljnog plana uređenja groblja Stenjevec.

Vlasnica zemlje u Staglišću na kojem je sadašnjim Generalnim urbanističkim planom predviđena izgradnja škole, željela bi zamijeniti to zemljišta ili isplatu odštete. Međutim, zamjena ili naknada štete, ili izmjena GUP-a, kao mogući načini rješavanja ovog pitanja, tek trebaju biti analizirani. Stoga će zastupnik razmotriti na koji način može pomoći građanima u rješavanju ovih pitanja i o tome ih izvijestiti nakon što dobije povratne informacije Zagrebačkog holdinga i gradske uprave.

Gradska će se skupština otvoriti svojim građanima i u stalnoj komunikaciji s njima saslušati i evidentirati sve njihove probleme te se angažirati da se sustavno rješavaju. Da bi ta komunikacija bila što uspješnija, na osnovi opažanja sugrađana stručna služba Skupštine dobila je uvid kako se informiraju o zbivanjima u gradu, tj. koje informacije dobivaju iz medija u dovoljnoj mjeri a koje očekuju u većoj mjeri od svoga predstavničkog tijela.